HTML

czombi

Kezécssókom' mindenkinek ez egy ilyen mindenféle kis játszótér tele agyament és céltalannak tűnő okoskodásokkal, felböfögött világfájással és megváltó okfejtésekkel, mindez fűszerezve az én kis szösszeneteimmel, viduljunk emberek ollállá....

Friss topikok

  • VI. láma őszentsége: Na ez nagyon nagyon jó, ba52d meg! Télleg, őszintén! Don't hanyag your blog! Én se! Let's bloggg! ;) (2008.11.19. 16:06) Mondogasd IX.
  • kiss ákos: ne hanyagold a blogodat, kár lenne érte, érted, és értünk is... már, ha érted mire gondolok! :) (2008.10.23. 01:20) megfejtés hajnalfelé
  • czombi: en sem vagyok egy egyertelmu csavo, de oszinten szolva fogggalmam se nincsen h ez mit jelent:) (2008.06.24. 01:12) annyira unom magam torkon szúrom folyton
  • CzB90: Bravó! Le a kalappal! (2008.02.08. 13:33) bele a valahova
  • versessrac: deszép (2008.01.25. 01:53) a máról a holnapra

Mondogasd V.

czombi 2007.06.29. 18:50

mondogasd:

Az ajtót néztem belépett
szépen a sors volt vérben
Térden rúgtam éppen
Ennyi volt a vétkem kérem
Kértem frankón nekem ne
Vertem be szembe de
Engedte egyetlen emberbe
Sem bízok hitelbe hízok
apámba bízok de Istenbe csak
Aztán meg hívok legyen ébresztő
lesz tévesztő álljá le még
egy nő itt sorba verjetek
orrba ebbe a korba büntetés
volna csak nézni mennyi
a néni ekkora módban arcodba
toltam h itt minden éj ha
hozzánk ér édesen nyög sőt
kéjeset több és több üveg őt
hozza dögszag csak nyomomba
pénzt és életet halomba
hoztam nektek mégsem kellett
akkor most kéjben van végem
vagy vétkem mit meséltem
lesz akasztó zárás képpen
néptelen térben na én még
ott se fértem ennyit értem
de hogy féltem volna egy
pillanat csak mint elmaradt
jó szó kéne kúszó lapos
módon jönne és csak csendben
megtörölne kéne mi kéne még egy ebédre való…többre se



Piff pörögj jó öreg
Körökbe fond a kedvet
Ezt az egyet nekem még
Ma légy az enyém utolsó
Vigasz szó minden jó innen
Hó arra gyere ki játszani
Ha van merszed az embert
Próbálni ha benned van okádd
Ki akármi lesz úgy is elővesz
Nincs megállás belőle én
Lennék belőve de akkor ki
Flashelt előre az akarat előtte
Ott maradt előtte meg állni
Nem várni gyenge volt
Akárki tudja megeshet a
Sors megleheshet közben
Ne félj ölben tartom a kezed
De eszed legyen karolj csak
Nyugodtan magadban is jobb
Lesz ilyenkor emlékszel
Milyen volt remegni magunkba
Temetni ami fájt tegnap nyakunkba
Máshogy ég ma egy fokkal több
A jobb csak vedd észre nem
Vihog itt senki mert látni
Engedi a világ őket is terád
De nem kiváltság tehát neked
Sem befosni ha jön a teremtés
Virága szembe az úton és
Teremt mosolyt orcádra a
Mennyeknek országa
Mennyien vagyunk itt sokféle
Formába kezet fogunk és
Bízunk az Orbánba de szólok
Bár lógok sokat magammal de
Fáról angyal dalt hallok és
Anyámmal feleselek marok ma
Magamra sebeket dalok és szagok
Illatok anyagok agyagos aranyos
Voltam arcot mostam látod
Egyedül mégis rád találok ma
Nyugalom elhagyom én is
De még így is jobb érzed már
Ugye ha eggyel odébb áll
A biztos és sikamlós önérzet
De jobb lett a közérzet érted
Ennyi csak ennyi és mennyi idő
Tengernyi tudom hallgass még
Faithlesst és lesd hogy fény lesz
Öcsémnek szemébe ha lányokat
Les csendjébe egy estének mikor
Az eszmélet kéz a kézben tenyészet
Piával a szívben a hiánnyal
De a hibákkal nézz szembe és
Más lesz pipálva egy lista aki
Merte és emelte egyel a tétet
Máshogy látja a létet értelmet
Téged engem meg féket a gázhoz
Valami áthoz erre az oldalra
Ahol már van oltalma az Istenek
Pihennek mégis leintenek
Pacsizunk sokan szívem meg
Dobban újabban jobban kívánlak
Mint bármikor imádlak talán
Minden más ennyi volt imám
Látott valaki engemet bennetek
Ez már jó én mondom emberek…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://czombi.blog.hu/api/trackback/id/tr82108598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása