HTML

czombi

Kezécssókom' mindenkinek ez egy ilyen mindenféle kis játszótér tele agyament és céltalannak tűnő okoskodásokkal, felböfögött világfájással és megváltó okfejtésekkel, mindez fűszerezve az én kis szösszeneteimmel, viduljunk emberek ollállá....

Friss topikok

  • VI. láma őszentsége: Na ez nagyon nagyon jó, ba52d meg! Télleg, őszintén! Don't hanyag your blog! Én se! Let's bloggg! ;) (2008.11.19. 16:06) Mondogasd IX.
  • kiss ákos: ne hanyagold a blogodat, kár lenne érte, érted, és értünk is... már, ha érted mire gondolok! :) (2008.10.23. 01:20) megfejtés hajnalfelé
  • czombi: en sem vagyok egy egyertelmu csavo, de oszinten szolva fogggalmam se nincsen h ez mit jelent:) (2008.06.24. 01:12) annyira unom magam torkon szúrom folyton
  • CzB90: Bravó! Le a kalappal! (2008.02.08. 13:33) bele a valahova
  • versessrac: deszép (2008.01.25. 01:53) a máról a holnapra

Mondogasd VII. (mert részegen írni éreztem jónak mindegy a holnap)

czombi 2007.07.04. 02:47

mondogasd:

Ébresztő gyerek
Megtévesztő lehet
E hangulat, hogy indulat
Néz ki a szememből
Emberből ennyi olyannak
Tedd ki bazmeg a lelked
Hogy teljen a kedved jól
Bennem hol veszett el a
Türelem mi ügyesen
Tompít bennem üresen
Kongó emberből sokkból
Van elég tedd csak ki eléd
Hátha pumpálja beléd
Ha szaggatod belét egy
Csöppnyi jó szó volna
Most jó valaki részéről
De rím akad kedv apad
Mi lenne emberek ha
Zokogni nem merek
Mert illetlen s megmered
A hangulat bennetek
Ismered a fajtánk régről
Bányásztunk égről csillagot
Nem hallod leszarod mégis
Mondom láthatod úgy fáj
És nem vár Zahirom lesz
Már minden mozdulat egy
Emlékből fent maradt
Ködbedőlt pillanat
Verem az asztalt nem
Fogad az aszfalt be
Közhelyes röhejes érzésnek
Öreges de akkor is újra
Lépek az útra a régire
Tépjen csak még mire
Végére érek és élére
Állítlak téged félsz
Vagy mész húzzál vagy
Hozzál igazságot osszál
Hogy végre értsem hogy
Mégsem ok nélkül verem
Az asztalt s közben könnyesre
Szememet sírom sorokba
Írom okot mit koholt agya
A Ferinek de minek mindegy
Halljam már mondd te is
Ne csak én álljak egyedül
Szótlan végre most ide gyűl
Megannyi fregattnyi ok és
Okozat elkészült a dolgozat
Hajrá lendület mondd
Tőlem hevülhet végre már
Minden hangulat értsem meg
Utadat miért rajtam keresztül
Járod még egyedül s végül
Mégsem csak úgy hevül
Egyetlen ágyad engem meg
Sokan megszánnak jaj szegény
Szenved mint állat de én meg
Csak magyarázom anyámnak
Hogy mint mindig ha férfi
Így járhat nekem megvolt minden
Sarkikocsmás bánat de szállhat
Még fény ha én állok majd
Szembe és hajt a lendület a régi
Ő meg csak nézi ahogy holdat
Szakítunk holtnak tűntetünk
Lelkeket büntetünk mi ketten
Veled egyben kelve lettem én is
Magamnak vertem az arcom
Volt harcom nem kevés meg
Mellé szenvedés jó elég kuss legyen
Kicsit kedvesem beszélj mondd na
Halljam a katlan alja miért nekem
Kiváltság neked meg kívánság
Műsor mikor láthatsz miközben
Áthat a mocsok bűzös lucsok
MondmegmonndelMIÉRT
És hozd el kiért volt értelme
Lépni túl hitelbe hagyni
Remegni fagyni meg érte
Pedig nemhogy nem kérte
Még lenne szebb is a léte ha
Éjjel nem kérne álomban még ne
Menj el de a valóban csak
Nézte miként csoffad össze
Múltjának darabja s hogy jössz-e
Nem kérdezte lökte hogy
Dögőne meg érzi engem ő
Ölne meg romantikus de mégis
Érzem ezt én is mondd meg
És jól gondold meg milyen így
Ketten különben kedvem az
Jó na lényeg súgd még meg
Gyorsan mielőtt lépsz hogy
Nyomor meg becsapott ajtó
Után a hajtó mint erő és
Lelkekben erdő mégis most
Tényleg mi motivál téged
Élni így külön talán lesz
Különb minden attól, hogy
Jajtól nem hallasz már s
Határ nincs semmi mi régen
Volt szépen monddmeg baszki
Az ki lesz végül ki helyretesz
S mindez csak lesz rekesz
Rendszerben s rendbe tesz
Vajon a hajnal ha hagyom
Mondd meg nekem őszintén
Nagyon sírsz néha a Balaton
Parton….?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://czombi.blog.hu/api/trackback/id/tr9111245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása