HTML

czombi

Kezécssókom' mindenkinek ez egy ilyen mindenféle kis játszótér tele agyament és céltalannak tűnő okoskodásokkal, felböfögött világfájással és megváltó okfejtésekkel, mindez fűszerezve az én kis szösszeneteimmel, viduljunk emberek ollállá....

Friss topikok

  • VI. láma őszentsége: Na ez nagyon nagyon jó, ba52d meg! Télleg, őszintén! Don't hanyag your blog! Én se! Let's bloggg! ;) (2008.11.19. 16:06) Mondogasd IX.
  • kiss ákos: ne hanyagold a blogodat, kár lenne érte, érted, és értünk is... már, ha érted mire gondolok! :) (2008.10.23. 01:20) megfejtés hajnalfelé
  • czombi: en sem vagyok egy egyertelmu csavo, de oszinten szolva fogggalmam se nincsen h ez mit jelent:) (2008.06.24. 01:12) annyira unom magam torkon szúrom folyton
  • CzB90: Bravó! Le a kalappal! (2008.02.08. 13:33) bele a valahova
  • versessrac: deszép (2008.01.25. 01:53) a máról a holnapra

megint csak rólad

czombi 2007.07.29. 22:47

Minden hétvége ilyen
süketek vagytok
csak magam elé beszélek
semmit sem hallok
Másoknak jó így
nem fogják kezüket
azt hiszik megoldás
eltakarják szemüket
az a srác is ott kint
eljátssza h jobb lesz
de ha fáj neki valami
revansot kin vesz
vagy csak nézd magadat
mondod majd holnap
minden rendben lesz
aztán mindig csak rosszabb
én meg kihez szóljak
ki lesz ki érti
mit mondanék neked
miért kell még félni

ez csak neked szól
beint az élet de
szívemről számon minden
ennyi a lényeg

minden éjjel így telik
saját levemben főlök
mindent ami fontos volt
a szívemben örzök
és csak akkor vagyok elememben
mikor a szemedben látom
nem volt még nő ilyen
ezen a világon
ez erő minden reggel
ez motivál ezért élek
de amugy mindegy is
régen nem félek
mondanánk valamit
bár senkise kérte
ismerős az érzés ugye
meghalnánk érte
mennyien vagyunk így vajon
izzadsz fosol keresed
aztán végül csak állsz majd
nem tudja meg szereted

ez csak neked szól
beint az élet de
szívemről számon minden
ennyi a lényeg

ti is csak ültök semmiben
az életet magyarázzátok
aztán majd ha nem megy
az öklötök rázzátok
mondjátok rendben van minden
aztán könnyekkel alszotok
hangosan nevettek másoknak
de elfordítjátok arcotok
neked meg mit mondjak újra
mégegyszer kérjelek szépen
okultam más leszek meg minden
szemed mégegyszer ennyit kértem
körbeírok itt is mindent
holott csak neked beszélek
minden érzést szót hangom
küldöm most felétek
s hogy lesz elég a szó
nem hittem sosem de mégis
látnod kell egy vagyok neked
darab szív én is
elég a szó
minden fájást félrevágva
minden csontot lerágva
kinek jó ez
végül csak por lesz
mindenem
higgy nekem

ez csak neked szól
beint az élet de
szívemről számon minden
ennyi a lényeg

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://czombi.blog.hu/api/trackback/id/tr71127896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

X. 2007.07.30. 03:42:33

Mindig jó ha frissülsz:)
Szeressük olvasni, én szeressem

leopold getz 2007.07.30. 09:22:48

Hallod, Hüjehalyú, ez most nagyon odaba52ott! Bele a mocskos szívembe, e! Szép volt, ge*i!

Hölgyválasz 2007.07.30. 20:19:50

Ütős.
De vajon a labdát várod vagy az ütést kívánod?

czombi · http://czombi.blog.hu/ 2007.07.31. 01:36:56

Csak labda lenne...utána üthetsz.és még mindig tudom ám:)gyere máskor is.
süti beállítások módosítása