HTML

czombi

Kezécssókom' mindenkinek ez egy ilyen mindenféle kis játszótér tele agyament és céltalannak tűnő okoskodásokkal, felböfögött világfájással és megváltó okfejtésekkel, mindez fűszerezve az én kis szösszeneteimmel, viduljunk emberek ollállá....

Friss topikok

  • VI. láma őszentsége: Na ez nagyon nagyon jó, ba52d meg! Télleg, őszintén! Don't hanyag your blog! Én se! Let's bloggg! ;) (2008.11.19. 16:06) Mondogasd IX.
  • kiss ákos: ne hanyagold a blogodat, kár lenne érte, érted, és értünk is... már, ha érted mire gondolok! :) (2008.10.23. 01:20) megfejtés hajnalfelé
  • czombi: en sem vagyok egy egyertelmu csavo, de oszinten szolva fogggalmam se nincsen h ez mit jelent:) (2008.06.24. 01:12) annyira unom magam torkon szúrom folyton
  • CzB90: Bravó! Le a kalappal! (2008.02.08. 13:33) bele a valahova
  • versessrac: deszép (2008.01.25. 01:53) a máról a holnapra

kötél alatt dallamosan

czombi 2007.08.29. 19:35

Az ég meg csak szürköl
te meg úgy aláfekszel
integess az angyaloknak
lássanak még egyszer

aztán ha felkeltél
igazítsd a hajad
keress bélést bánatból
és tömd ki vele magad

és hogy az élet így vizitel
késekkel meg borokkal
ne remegj mert felesleges
ez együtt jár a korunkkal

csontot a kutyának
bélést a bánatnak
töményt a léleknek
s jó bort a halálnak
látod az egész csak ennyi
növessz szélesre szárnyakat
mert nem véd meg semmi
sem emlék sem varázslat

az utolsó szó jogán még
suttogd el elég volt
fáj a torkod (rajta akadt)
mit az élet eléd tolt

s mikor az ég majd épp
nagyon kékes lesz
s mindenki bőszen
fogadalmat tesz

és hisz is benne, keresztet vet
valami jobb világról életcélról
mindenki csak bólogat majd
csak azt nem érti mire célzol

csontot a kutyának
bélést a bánatnak
töményt a léleknek
s jó bort a halálnak
látod az egész csak ennyi
növessz szélesre szárnyakat
mert nem véd meg semmi
sem emlék sem varázslat

aztán jobb napokon néha érzed
jó ez így csak nem ezt kérted
s összvagyonod (nihil léted)
mondd meg nekem kitől félted

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://czombi.blog.hu/api/trackback/id/tr23152318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiss ákos · http://ronintheone.spaces.live.com/ 2007.08.30. 01:03:23

Ferikém: igazad volt... bár tudod h melyik verseddel vagyok elfogult...

p

á

Dénes 2007.08.30. 11:26:40

Feri kezdenek bejönni a verseid:)

Kapus Petya 2007.08.30. 19:20:03

Fecó, ez nem kicsit jó! NAGYON jó!

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2007.09.05. 22:15:04

sajnálom,hogy nem fogunk tudni a tengerparton borozgatva világot megváltani, pedig nagyon vártam már és nagyon készültem rá:(

üdvözöllek krétáról barátom

pillepel 2007.09.08. 17:27:23

Jó volt kicsi álomszárnyacskákkal repülni, pörögni, érintve lenni. Jöttem, láttam, visszamentem de végül felébredtem.
"De megérte!"
Kössz szössz ;)
süti beállítások módosítása