HTML

czombi

Kezécssókom' mindenkinek ez egy ilyen mindenféle kis játszótér tele agyament és céltalannak tűnő okoskodásokkal, felböfögött világfájással és megváltó okfejtésekkel, mindez fűszerezve az én kis szösszeneteimmel, viduljunk emberek ollállá....

Friss topikok

  • VI. láma őszentsége: Na ez nagyon nagyon jó, ba52d meg! Télleg, őszintén! Don't hanyag your blog! Én se! Let's bloggg! ;) (2008.11.19. 16:06) Mondogasd IX.
  • kiss ákos: ne hanyagold a blogodat, kár lenne érte, érted, és értünk is... már, ha érted mire gondolok! :) (2008.10.23. 01:20) megfejtés hajnalfelé
  • czombi: en sem vagyok egy egyertelmu csavo, de oszinten szolva fogggalmam se nincsen h ez mit jelent:) (2008.06.24. 01:12) annyira unom magam torkon szúrom folyton
  • CzB90: Bravó! Le a kalappal! (2008.02.08. 13:33) bele a valahova
  • versessrac: deszép (2008.01.25. 01:53) a máról a holnapra

vers félálomban (nem jó*) (*és akkor?)

czombi 2007.09.23. 08:59

Megvan minden mint kívántam

Lány pénz autó kék ég
Mindenki készen áll halni
Mindenki elment már jó rég 

aztán ti meg jöttetek
én meg nem néztem már hátra
valaki mindig szerelmes
persze meg is van az ára

Én ilyen furcsa alak vagyok
Szar a hajam fáj a szemem
Cigaretta szagot hozok
A töménytől nem fáj a fejem

És mikor szórakozni megyek
Mindenki jól ismer egyebek
Csak nők nincsenek régen
Csak jól kifestett gyerekek

És mikor ezen agyalok
Nézek és végképp nem értem
Kinek és meddig jó élni ezt
Én ezt az egészet nem kértem

Persze egyetem meg életérzés
Imidzs meg ilyenek
Szerelmes csaj félrelépés
Ingyen pénzért Szigetet

Szóval élünk itt mi vidáman
És benne az lesz az én kincsem
Hogy nem keresem az értelmét
És nem látom hogy nincsen

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://czombi.blog.hu/api/trackback/id/tr48173836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyógyi 2007.11.06. 20:14:30

Ez NAGYON jó... A többi is, de ez nagyon megfogott.
Egyébként mit csinál a mindennapjaiban az, akinek ilyenek járnak a fejében??? :-)
süti beállítások módosítása