HTML

czombi

Kezécssókom' mindenkinek ez egy ilyen mindenféle kis játszótér tele agyament és céltalannak tűnő okoskodásokkal, felböfögött világfájással és megváltó okfejtésekkel, mindez fűszerezve az én kis szösszeneteimmel, viduljunk emberek ollállá....

Friss topikok

  • VI. láma őszentsége: Na ez nagyon nagyon jó, ba52d meg! Télleg, őszintén! Don't hanyag your blog! Én se! Let's bloggg! ;) (2008.11.19. 16:06) Mondogasd IX.
  • kiss ákos: ne hanyagold a blogodat, kár lenne érte, érted, és értünk is... már, ha érted mire gondolok! :) (2008.10.23. 01:20) megfejtés hajnalfelé
  • czombi: en sem vagyok egy egyertelmu csavo, de oszinten szolva fogggalmam se nincsen h ez mit jelent:) (2008.06.24. 01:12) annyira unom magam torkon szúrom folyton
  • CzB90: Bravó! Le a kalappal! (2008.02.08. 13:33) bele a valahova
  • versessrac: deszép (2008.01.25. 01:53) a máról a holnapra

megfejtés hajnalfelé

czombi 2008.05.03. 16:28

(bíró gábornak ajánlom)


Voltam már sokfelé
Ültem ott és álltam itt
És néztem koszos arcú emberek
Szégyellős szép álmait

Láttam már sokfélét
Mentem ott és vártam itt
És néztem a fáradt arcú emberek
Bújni vágyó árnyait

Mentem nappal
De mentem éjjel is
Láttam hamuzót, poharat
És néha talán téged is
 
Leültünk s te meséltél
De valahogy másképp
Eltűnt belőlünk valami
Az úton arra hátrébb
 
Nyitott kapukat döngetünk
De nem ez a baj mondtad
Nincs odabent senki
És nincs amidtől foszthat

Űzöd a démonokat
Naphosszat szüntelen
Nyugtatni próbáltalak
Vigasztal a küzdelem

De egy ideje már
Nem nézel a szemekbe
Valami nagyon régen elromlott
Mindegy ki mit szeretne

Már csak mi maradtunk
Leléptek a többiek
Akik nem akarták kivárni
Míg a kapukat ledöntitek

Akik végül mind
A mellékutat kérték
És eladták magukat
Harminc ezüstpénzért 

Hajnalodott már
Mire kiléptünk az utcára
Néztük a várost
És mellbevert a sodrása

Talán pont ennyi a lényeg
Maradunk kik voltunk
Kesergünk meg röhögünk
És csináljuk a dolgunk

Hazafelé indultunk
És felderült az arcunk:
Az élet szépen csendben
Túl fog lépni rajtunk

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://czombi.blog.hu/api/trackback/id/tr51452344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balázs 2008.05.16. 15:30:06

Most tévedtem ide és hallod ba**ki qrvára tetszik...amit beszéltünk h az utcán rejlő témák meg minden ami téged jellemez...na itt, itt vannak és nagyon magával ragadó sorokban jelentkeznek! szinte megállíthatatlanul folytak a sorok a szemem előtt és ez nagyon jó! Szóval Respect!

Beya 2008.08.04. 11:15:10

Czombi 4 president!

kiss ákos 2008.10.23. 01:20:25

ne hanyagold a blogodat, kár lenne érte, érted, és értünk is... már, ha érted mire gondolok! :)
süti beállítások módosítása